در آرزوي آفتاب


ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ

دل نوشته يه دختر عاشق باد

عشق

وفتي حرف تو می شود

همه ي آرزوها می روند.
 
من می مانم و آرزوهای بر  باد  رفته ام
تومي ماني  و آرزوهايي كه باید در باد جمع کنی .

امشب آرزويي ندارم جز با تو بودن

تو و سبدي پر از همه ی آرزوهایم در دستت.

امشب تمامی ابرهای دلم را می گریم

تمام پشيماني ام را

همه ی روزهای بی تو بودنم را 

 امشب دلم آفتاب می خواهد

 



نظرات شما عزیزان:

فرهاد
ساعت12:01---30 بهمن 1390
ممنون گلم

فرهاد
ساعت8:09---30 بهمن 1390
سلام گلم ممنون که سر زدید وب شما نیز عالیه
اگر مایل باشید لینکتان کنم





با تشکر : فرهاد


pesar etah teghari
ساعت0:02---30 بهمن 1390
webloge khasi dari

علی
ساعت16:44---29 بهمن 1390
سلام خیلی جذاب وجالب نوشتی مخصوصان من از کدامین بادم دست مریزاد باز نوشتی من خبر کن.

ققنوس
ساعت15:17---29 بهمن 1390
سپندار مذگان روز دلباختگان ایرانی بر تو ای ایرانی عاشق مبارک باد

حجاب
ساعت11:46---29 بهمن 1390


محمدرضا
ساعت11:08---29 بهمن 1390
با عرض سلام وخسته نباشيد با شما دوست عزيز!
من براي آشنايي ما جوانان با کرامات و بزرگواري امام حسين (ع) و خوشنودي فرزند ايشان و ظهور هر چه سريع تر ايشان يه وب تازه راه اندازي کردم و از دوستان عزيز خواهشمندم که مرا در اين امر ياري کنند.
دوستان عزيز با ارسال مطالب خود چه از طريق وب و چه از طريق اس ام اس بعد از خوانده شدن مطالب و تاييد آن از طريق چند کارشناس مذهبي مطلبتون تو وب گذاشته ميشه اميدوارم بتونيم با اين کارمون دل فرزند حضرت زهرا را شاد کنيم.
به اميد آن روز که آن حضرت ظهور کنند.
اين شماره پيامک:09356704398
اين آدرس وب:www.delbordehiehossein.blogfa.com


حمید
ساعت10:50---29 بهمن 1390
سلام گلم-باافتخارتوی -خلوت تابناک -لینک شدید..........امیدوارم پیوسته به همدیگه سربزنیم...وازنظرات همدیگه استفاده کنیم........
ماهمچودودریچه روبروی هم
سرشارازبگومگوی هم
[گل][گل][گل][قلب][گل]


شبگر دعاشق
ساعت23:02---28 بهمن 1390
گاهــی اوقـات آرزویـــَت مـی شـَود پایـان یافتـــَن ِ زنــدگی اَت .

بــاران کــه مـی بــارَد ، دستــهـایــَت را مـی بـَری آن بــالا بـالاهـا و

ملتمـِسـانه از او مـی خواهـی کـه تمــام کنـد بــودنــَت را .

بعـدش کـه بــه دور و بــَرَت نگـاه مـی کنـی میبینــی تــو مانــده ای و هیـــچ ...

میبینــی اگــر بخــواهـی بمـانـی ؛ دَ ر د َت بیشتــَر و بیشتــَر خــواهـد شــد بازم بیا منتظرتم


lev
ساعت16:51---28 بهمن 1390
salam doste asis!
bloget khoshele matalebesham jazabo khondani.. mamnon ke behem sarzadi. linkidamet belink
jari bashi!


نسیم
ساعت11:55---28 بهمن 1390
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai

surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest
bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie
faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise
shodan (taghriban 90% shabihe)!"

Man khastam in bazio dor bezanam mostaghiman raftam be un address goft
intori nemishe! Baiad be 10 nafar befrestish! Nemidunam cetori fahmid,
amma majbur shodam in karo anjam bedam bebinam kar mikone ya sare


تبسم&حسین
ساعت11:17---28 بهمن 1390
سلام .سلام.

وب بسیار زیبا و جذابی داری . خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم سر بزنید.

وبلاگ ما رو به اسم روزهــــــــــــای دلتــنــگـــــــــی لینک کن عزیزم.

خبرشو بده دوست داری به چه اسمی لینک بشی؟


هموطن
ساعت23:22---27 بهمن 1390
سلام هموطن
من به جای آفتاب ترجیح میدم نور پیدا کنم


نيلا
ساعت22:19---27 بهمن 1390
زندگي صحنه ي يكتاي هنرمندي ماست
هر كسي نغمه ي خود خواند و از صحنه رود!صحنه پيوسته به جاست
خرم آن نغمه كه مردم بسپارند به ياد!

آپ كردم دوست عزيز خوش حال مي شم سر بزني


ریحانه
ساعت15:18---27 بهمن 1390
چقدر این متن رو قشنگ نوشته بودی خیلی خوشم اومد
آپم اگه خواستی بیای


آجی لیلا
ساعت15:16---27 بهمن 1390
شلام عسیسم
کیلی خوشمل بود

لینکت کلدم


مهران
ساعت14:32---27 بهمن 1390
براي همه وقت هايي كه مرا به خنده واداشتي.

براي همه وقت هايي كه به حرف هايم گوش دادي.

براي همه وقت هايي كه به من جرات و شهامت دادي.

براي همه وقت هايي كه مرا در آغوش گرفتي.

براي همه وقت هايي كه با من شريك شدي.

براي همه وقت هايي كه با من به گردش آمدي.

براي همه وقت هايي كه خواستي در كنارم باشي.

براي همه وقت هايي كه به من اعتماد كردي.

براي همه وقت هايي كه مرا تحسين كردي.

براي همه وقت هايي كه باعث راحتي و آسايش من بودي.

براي همه وقت هايي كه گفتي "دوستت دارم"

براي همه وقت هايي كه در فكر من بودي.

براي همه وقت هايي كه برايم شادي آوردي.

براي همه وقت هايي كه به تو احتياج داشتم و تو با من بودي.

براي همه وقت هايي كه دلتنگم بودي.

براي همه وقت هايي كه به من دلداري دادي.

براي همه وقت هايي كه در چشمانم نگريستي و صداي قلبم را شنيدي.



به خاطر همه ي اين ها هيچ وقت فراموش نكن كه :

لبخند من به تو يعني " عاشقانه دوستت مي دارم "

آغوش من هميشه براي تو باز است.

هميشه براي گوش دادن به حرفهايت آمادگي دارم.

هميشه پشتيبانت هستم.

من مثل كتابي گشوده برايت خواهم بود.

فقط كافي است چيزي از من بخواهي ,
بلافاصله از آن تو خواهد شد.

مي خواهم اوقاتم را در كنار تو باشم.

من كاملا به تو اطمينان دارم و تو امين من هستي.

در دنيا تو از هركسي برايم مهم تر هستي.

هميشه دوستت دارم چه به زبان بياورم چه نياورم.

همين الان در فكر تو هستم.

تو هميشه براي من شادي مي آوري به خصوص وقتي كه لبخند بر لب داري.

من هميشه براي تو اينجا هستم و دلم براي تو تنگ است.

هر وقت كه احتياج به درد دل داشتي روي من حساب كن.

من هنوز در چشمانت گم شده هستم.

تو در تمام ضربان هاي قلبم حضور داري


حاجی
ساعت11:04---27 بهمن 1390
سلام ممنون که اومدی من لینکت کردم منو به اسم کل کل بلینک وزود خبرم کن زودبیا گلم

ریحانه
ساعت8:57---27 بهمن 1390
سلام خیلی زیبا بود .اگه دوست داشتی به وب منم سربزن.آپم

صادق
ساعت18:40---26 بهمن 1390
خاطرات عشق گر از یاد رفت

بازوان عشق گر بر باد رفت



گر که عاشق نیست در دوران ما

کز محبت وز برما , درپی بیداد رفت



وز از آن روزی که دیگر , همدمی درکار نیست

این دلم با کاروانِ یارم و همزاد رفت



دیگر از لطف و صفا , مهر و وفا

نیست حرفی آن همه با داد رفت
.
.
.
.
مرسی منتظر همدردی


محمد رضا
ساعت14:42---26 بهمن 1390
زیبا بود

عاشق
ساعت14:09---26 بهمن 1390
سلام.اگه خواستی منو لینک کن با نام عاشق لیلی تبریزی خبری بده.

حو ع. خاموش
ساعت13:35---26 بهمن 1390
سلام دوست عزیز وب تان را لینک کردم و خواهش میکنم وبلاگ مرا هم لینک کنید.
ممنون


امین
ساعت9:27---26 بهمن 1390
اگر خواستی یک سری هم به ما بزن

حمید
ساعت8:50---26 بهمن 1390
سلام-شمانیزباافتخارلینک شدید-امیدوارم پیوسته به همدیگه سبزنیم.........حمید

الناز
ساعت19:30---25 بهمن 1390
مرسی از حضورت تو وبم بازم بیا پیش ما

حمید
ساعت18:33---25 بهمن 1390
سلام-سلام-پست اخیرتان عالی بود-وب زیباوپرمحتوایی دارید؛درصورت تمایل به خلوت تابناک سری بزنیدونظرتان رودرباره ی ترانه جدیداین حقیرثبت فرمایید؛راستی اگه به تبادل لینک تمایل داشتید؛منوباعنوان- خلوت تابناک-بلینکوخبرم کن تاباافتخاربلینکمت......[گل][گل][گل][

حمید
ساعت18:31---25 بهمن 1390
سلام-سلام-پست اخیرتان عالی بود-وب زیباوپرمحتوایی دارید؛درصورت تمایل به خلوت تابناک سری بزنیدونظرتان رودرباره ی ترانه جدیداین حقیرثبت فرمایید؛راستی اگه به تبادل لینک تمایل داشتید؛منوباعنوان- خلوت تابناک-بلینکوخبرم کن تاباافتخاربلینکمت......[گل][گل][گل][

امین
ساعت16:47---25 بهمن 1390
ایول آهنگ جدید

حو ع. خاموش
ساعت11:19---25 بهمن 1390
سلام وسلامت باشید از اینکه به وبلاگ من هم سری زدی و به من افتخار بخشیدی. اگر با تبادل لینک موافق بودی برایم خبر بدی.
ممنون


mahsa
ساعت10:08---25 بهمن 1390
سلام لیلای من
جالب بود گلم ولنتاینت هم مبارک


بـــــــهار
ساعت8:31---25 بهمن 1390
سلام
من تو رو لینک کردم
تو هم بهمن سر بزن ممنون


masoud
ساعت8:20---25 بهمن 1390
سلام لیلا خانوم وب قشنگی داری خوشم آمد موفق باشی خوشحال میشم باز سربزنی

هموطن
ساعت0:26---25 بهمن 1390
سلام هموطن
اینجا چرا اینقدر با بقیه وبلاگها فرق داره؟؟؟


مبینا
ساعت17:22---24 بهمن 1390
مرسی

مبینا
ساعت17:13---24 بهمن 1390
لینکم بدوبیا[چشمک]

Oldlove
ساعت12:06---24 بهمن 1390
چند روزي بود آپ نكرده بودي..دلتنگت شده بودم عزيزم...
خيلي قشنگ بود ..مرسي..


همه
ساعت11:32---24 بهمن 1390
تمام ترفندهاي کامپيوتري توي اين آدرس

سلام دوست خوبم. مي خواي تمام ترفندهاي کامپيوتر رو بياموزي و حتي درست کردن سايت ؟؟؟؟بيا پيش ما. راستي از چت روم هاي ميهن چت و مهشر و غيره.... بي زاري؟؟؟ بيا آدرس چت روم ما رو توي وبت بزار. ما يک بنر رايگان برات مي سازيم. وشما را در دسترسي سريع که بيشترين بازديد را در روز دارد لينک مي کنيم.
www.chat.zxr.ir
www.onetow.loxblog.com

باتشکر : سيما جون : تمام کارهاي سايت سازي رو که داري از من بپرس
با تشکر: شيما جون : تمام ترفندهاي کامپيوتر رو از من بپرس
مدير کل سايت: سعيد افشين : ساخت بنرهاي تبليغاتي

www.chat.zxr.ir



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,ساعت 11:22 توسط ليلا | |

Design By : MihanSkin